האם ניהול מוניטין (דחיקת אזכורים שליליים) עדיין עובד?

מצאתם אזכור שלילי עליכם או על העסק שלכם ברחבי הרשת? מדובר על כתם שחור שעשוי להוריד לטמיון את כל העבודה הקשה שלכם. יש כאלה שעובדים ימים כלילות לפתח את העסק, ואמירה אחת קטנה הופכת את המשימה לבלתי אפשרית. זוהי הסיבה שבגללה ישנן חברות ואנשי מקצוע שמתעסקים בתחום של ניהול מוניטין. כאשר המטרה הסופית תהיה להעלים עד כמה שאפשר את כל האזכורים השליליים. אך האם בעידן שבו אזכורים שליליים יכולים להיות בכל מקום, האפשרות הזאת עדיין עובדת? הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן. כאשר המטרה הסופית מבחינתכם תהיה להעלים את כל האזכורים שעשויים להביא לרושם ראשוני שלילי.

 

מהו אזכורים שלילי בגוגל?

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת להבין מהו אזכור שלילי במנוע החיפוש. מדובר על אמירה כזאת או אחרת שנועדה בשביל לפגוע במוניטין שלכם. זוהי יכולה להיות אמירה עליכם באופן אישי או על העסק שלכם באופן כללי. לעיתים היא מגיעה מאנשים שקיבלו מכם שירות, ויצאו לא מרוצים מסיבות שונות. האזכורים השליליים יכולים להיות כתובים, מצולמים או בכל דרך אחרת שרק עולה לכם לראש. לעיתים אזכור שלילי אחד עשוי לגרום לכל העבודה הקשה להיעלם כלא הייתה. על מנת שתוכלו להחזיר את הגלגל לאחור יהיה עליכם להעלים את האזכור לגמרי.

 

איך אפשר לזהות אזכור שלילי?

על מנת שתוכלו לבצע דחיקת אזכורים שליליים בגוגל יהיה עליכם לזהות את כל האזכורים. לעיתים הם עשויים להיות מעט יותר מתעתעים ממה שנדמה לכם. אך כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה קצת יותר פשוט למצוא אזכורים שליליים שונים. את האזכורים תוכלו לאתר על ידי חיפוש פשוט במנוע החיפוש. תוכלו לרשום את השם שלכם או את השם של העסק שלכם ולראות את התוצאות. תוכלו לחזור על הפעולה הזאת גם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר שבו יכולים להיות אזכורים מסוימים. לצד האזכורים השליליים תוכלו למצוא גם לא מעט אזכורים חיוביים. הכי חשוב מבחינתכם שכל האזכורים השליליים שנמצאים ברשת ייעלמו כלא היו.

 

מהי פעולת ניהול מוניטין?

כאשר נמצאים אזכורים שליליים ברחבי הרשת המוניטין שלכם נפגע. אנשים יכולים לקבל רושם ראשוני מוטעה רק בגלל המילים השונות שנכתבות. האנשים שכותבים את האזכורים לא תמיד מבינים עד כמה הם יכולים להיות משמעותיים. ניהול מוניטין זוהי פעולה של דחיקת אזכורים שליליים בגוגל. המטרה היא להעלים את האזכורים מתוצאות החיפוש הראשונות או אפילו להעלים אותם לגמרי מהרשת. ככל שהאזכורים יהיו בתוצאות חיפוש אחרונות, כך אף אחד לא באמת יגיע אליהם. גם אם האזכורים קיימים זה לא אומר שהם צרכים להביא להשפעה חסרת תקדים. כל עוד העסק שלכם ימשיך לתפקד כמו בעבר אינכם צריכים להיות בלחץ או בפאניקה.

 

האם ניהול מוניטין עדיין עובד?

יש כאלה שירימו גבה כאשר הם ישמעו לראשונה את האפשרות הזאת. אך בשורה התחתונה דחיקת אזכורים שליליים בגוגל יכולה לעשות את העבודה. כל זאת בתנאי שהפעולה עצמה מתבצעת כמו שצריך על ידי אנשי מקצוע מנוסים. זה לא כל כך פשוט לדחוק את האזכורים השליליים הרחק מאחור, בטח אם מדובר על אזכורים רבים. ברגע שתבחרו בחברה מנוסה שתהיה אחראית על ביצוע המשימה – ההצלחה תהיה בהישג יד. תוכלו להתעורר יום אחד בבוקר ולגלות כי כל האזכורים השליליים נעלמו כלא היו. לא כל אחד יכול לבצע דחיקת אזכורים שליליים בגוגל, קחו את הנושא הזה בחשבון לפני שתצאו לדרך.

 

כיצד נכון לבצע דחיקת אזכורים שליליים בגוגל?

קיימות לא מעט פעולות שונות שאותן ניתן יהיה לעשות בשביל לדחוק אזכורים שליליים. בכל פעם ניתן יהיה לבחור בדפוס פעולה שונה בשביל להעלים את האזכורים לגמרי. אתם מבחינתכם יכולים לבחור את שיטת הפעולה שנראית לכם הנכונה ביותר. ההמלצה שלנו אליכם היא לבצע את הפעולה הזאת ביחד עם איש מקצוע מנוסה שמכיר את התחום של ניהול מוניטין.

  • האפשרות הראשונה תהיה למלא את הרשת באזכורים חיוביים עליכם ועל העסק שלכם. כמובן שהאזכורים האלה צריכים להיות אזכורים אמיתיים מצד לקוחות מרוצים. הרי על כל לקוח אחד שיוצא לא מרוצה ככל הנראה ישנם עשרות רבות שיוצאים מרוצים. תוכלו לבקש מהם שיגידו עליכם כמה מילים טובות בהתאם לשירות שהם קיבלו.
  • האפשרות השנייה תהיה לבקש מאותו בן אדם שפרסם את האזכור להסיר אותו. כמו שאמרנו לא תמיד מי שמפרסם אזכור שלילי מבין את ההשפעה שלו. מאוד יכול להיות כי על ידי בקשה אחת קטנה תוכלו להעלים את האזכורים השונים. ככל שיהיו פחות אזכורים שליליים כך תוכלו להשאיר את השליטה בידיים שלכם.
  • ניתן לרכוש כתבות באתרים גדולים ומרכזיים, כאלה שתמיד נמצאים בעמודים ראשונים. על ידי פרסום באותם אתרים תוכלו לבצע דחיקת אזכורים שליליים בגוגל. כל מי שיחפש את השם שלכם במנועי החיפוש ימצא את הכתבות האלה. כך כל אזכור שלילי ייעלם כלא היה, ואתם מבחינתכם תוכלו לקצור את הפירות.

 

דחיקת אזכורים שליליים זוהי עבודה למקצוענים

אל תעשו את הטעות שבסוף עוד תתחרטו עליה. תזכרו כי כל עוד האזכורים השליליים נמצאים ברחבי הרשת זוהי תהיה בעיה רצינית מאוד. כל מי שירצה להכיר אתכם מקרוב יגיע אל כל אותם אזכורים שלא עושים אתכם חסד. לפיכך יהיה עליכם לבחור באנשים הנכונים שיסייעו לכם להשיג את המטרה הרצויה. דחיקת אזכורים שליליים בגוגל זוהי עבודה לאנשי מקצוע מנוסים שמכירים את התחום. אל תחפשו אחר קיצורי דרך כי בסוף עוד תשלמו על כך ביוקר על כל המשתמע מכך. תחפשו חברות שעוסקות ימים כלילות בנושא של דחיקת אזכורים והעלמתם מתוצאות החיפוש.

השאירו פרטים לייעוץ ללא התחייבות!

חכו! אל תפספסו את המאמרים המקצועיים שלנו

ג'ינגל לעסקים – השקעה לטווח הארוך

כולם אוהבים מוזיקה. היא מביאה אותנו לשמחת חיים פשוטה, מכניסה בנו קצב ומדברת לכל אחד מאתנו בדרך שונה וייחודית. זה כבר שנים שעולמות השיווק, הפרסום

איך לבחור חברת פרסום?

במאמר זה נספק לכם מספר טיפים כיצד לבחור חברת פרסום. משרדי פרסום אחראים על ההיבטים היצירתיים והשיווקיים של מוצר או שירות. הסוכנות תעצב את הפרסומות,