מסך ירוק – כל היתרונות הטכנולוגיים לסרטון התדמית שלכם

תוכן עניינים

חברה או ארגון שמעוניינים לדבר אל הקהל שלהם בדרך ייחודית ומשכנעת חייבת למצוא את הכלים הכי טובים בשוק הפרסום והמדיה על מנת למשוך כמה שיותר אנשים לצרוך את השירות או המוצר. כיום כולם יודעים שדרך אמצעי המדיה כמו סרטונים ובמיוחד סרטוני תדמית ופרסום עושים את שלהם בדרך מהירה ובטוחה אל מאות מיליוני לקוחות פוטנציאליים. פרסומות ממומנות דרך הרשתות החבריות ופלטפורמות מדיה אחרות יכולה להניב לעסק או לארגון פירות רווחיים אם זה נעשה בצורה אטרקטיבית, מושכת ומלהיבה, וזה אפשרי בעיקר באמצעות שירותי אולפן ירוק

 

מה זה אולפן ירוק ומה זה נותן לכם?

אולפן ירוק זה אולפן צילום והסרטה על גבי רקעים ירוקים במציאות אך תוך שימוש בטכנולוגיות מחשוב מתקדמות אפשר לשנות אותם לרקעים רצויים שאתם בוחרים בסרטון שלכם. זוהי טכניקה לא חדשה במיוחד שעדיין שומרת על רלוונטיות יותר מתמיד בעידן החדש – סרטים הוליוודיים וסרטוני תדמית של החברות הגדולות ביותר בעולם עושים שימוש במסכים ירוקים בסט של אולפן ירוק. גם אתם יכולים לשווק את עצמכם דרך אולפן ירוק וליצור את סרטון התדמית הטוב ביותר שלכם מבלי לבזבז יותר מדי זמן וכסף, ותוך שמירה על איכות צילום גבוהה וטבעית במיוחד!

 

למה להשתמש במסך ירוק ולא בתפאורה טבעית רגילה?

בעבר לפני המצאת הטכניקה הזו של מסך ירוק דרך אולפן ירוק, אנשי מדיה ושיווק היו חייבים לבנות את סט הצילום הכי טוב שהם יכולים בסביבות שונות על מנת ליצור סרטון תדמית איכותי. זה אומר שהם היו צריכים לבנות את התפאורה כולה ו/או לנסוע למקום מסוים בטבע או במקום מרוחק על מנת לצלם שם את הסט. היה צריך להוציא לא מעט כסף מהתקציב הפרסומי שלהם על בניית הציוד והנסיעה ממקום למקום, שלא לדבר על החסרונות שהתהליך הזה ליווה אותם. צילום במקומות שונים הניב להם הפרעות של תאורה, חדות צבע, אודיו משובש ועוד. בסביבה אחת לא היה אפשר לשלוט ברמת הקרינה ובמקום אחר איכות השמיעה הייתה גרועה. לא היה ניתן לשלוט בכל מני אלמנטים שהפריעו להם לצלם את הסרטון שהם כל כך קיוו לו.

עם מסך ירוק הכל השתנה. לא צריך לבנות את כל הציוד שהיה צריך לבנות קודם לכן, המחשב יכול ליצור את זה בצורה וירטואלית. כבר לא צריך לנסוע רחוק עד למקום הצילום המיועד, אפשר ליצור אותו בצורה ויזואלית במחשב על גבי המסך הירוק. בעיות של שמע או חזות? פותרים אותם בקלי קלות – הכל נעשה תחת קורת גג אחת עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמעניקים שליטה ובקרה מלאה על כל האלמנטים האור-קוליים.

 

אולפן ירוק – הבחירה הנכונה של כל מי שמבין בפרסום

מסך ירוק מאפשר לכם ליצור סרטון תדמית או פרסום ושיווק איכותי ורציני פגיעה בשום צורה שהיא באיכות האלמנטים המופיעים שם. כלל לא יורגש שמדובר ברקע וירטואלי מדומיין, כך שלכל מי שצופה בזה ייראה כאילו באמת הלכתם לצלם שם. תהיה התאמה מושלמת ומלאה בין האנשים או החפצים המוצגים שם לבין הרקע אותו אתם יוצרים. אין ספק שטכנולוגיה זו יכולה להפוך כל סרטון פשוט ליצירת אומנות קולנועית משובחת.

השימוש במסך ירוק תהיה הבחירה החכמה והמוצלחת ביותר שלכם על מנת ליצור את הסרטון הכי אטרקטיבי שאפשר. זוהי בחירה מעולה עבור כל מפיק ויוצר קולנוע כיוון שזה מאפשר איכות גבוהה של הפקה ברמה חדשה לגמרי. סרטון המופק בטכניקת מסך ירוק באולפן ירוק מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם על הצד הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!