ג'ינגל לעסקים – השקעה לטווח הארוך

תוכן עניינים

כולם אוהבים מוזיקה. היא מביאה אותנו לשמחת חיים פשוטה, מכניסה בנו קצב ומדברת לכל אחד מאתנו בדרך שונה וייחודית. זה כבר שנים שעולמות השיווק, הפרסום והמדיה עלו על היתרונות של צירוף מוזיקה לתשדירים ופרסומות, באופן שיעלה את המודעות של מותגים ושמות מובילים במשק הישראלי לתודה של כל ישראלי. חלקנו עדיין יכולים לדקלם בעל פה מספר טלפון מתוך ג'ינגל ששמענו לפני שנים רבות, עד כך מגיעה העוצמה של מוזיקה לתועלת עסקית.

יש לכם עסק או חברה שאתם רוצים לקדם? מעוניינים לגרום לה להתפרסם בצורה טובה יותר ולמשך שנים רבות? הדבר שאתם צריכים להשקיע עליו עכשיו הוא ג'ינגל לעסק, כזה שאף אחד לא ישכח לעולם!

 

כיצד ג'ינגל אחד יכול להרים את העסק שלכם?

ג'ינגל לעסק הוא למעשה שירון קצרצר, מתומצת ותכליתי שכל מטרתו לעודד את צריכת המוצר או השירות של המותג, וזאת באמצעות שימוש בקצב, מוזיקה חזרתית של אלמנטים מסוימים. בכמה משפטים אתם צריכים להציג את עצמכם לעולם ולהגיד בתמציתיות כל מה שיש לכם להציע. הג'ינגלים בדרך כלל קצרים וכוללים את מספר הטלפון או פרט התקשרות אחר רלוונטי ועדכני. מה שחיוני לוודא זה שהג'ינגל יהיה קצר, קליט, קצבי וקולע בול למה שהלקוחות ירצו לשמוע, ובאופן שיגרום למי ששומע לרצות ולצרוך את המוצר או השירות בבוא הזמן.

ג'ינגלים טובים יכולים "להיתקע" בראש שלנו חודשים ואף שנים, אם רק יודעים לבחור בחברת השיווק והקידום במדיה מקצועית ומנוסה, שתדע כיצד לבנות את הג'ינגל שבאמת יעבוד.

 

כיצד לבנות ג'ינגל אפקטיבי

חשוב מאוד לקלוע בול לטעם ולסגנון של קהל היעד שלכם. אם המוצר או השירות שלכם מיועד לצעירים, חשוב לבדוק מה הז'אנר המוזיקלי הפופולרי והשכיח עכשיו, ולעלות על הגל שלו. ניתן להשתמש באלמנטים מיוחדים בשירה ובמוזיקה שצעירים אוהבים ובכך "לקנות" אותם ולדבר בשפה שלהם. לחלופין, אם המוצר שלכם מיועד למשפחות, סביר להניח שהג'ינגל יהיה טיפה שונה מבחינת הבחירה בז'אנר המוזיקלי.

כך או כך, חשוב בג'ינגל שלכם לשמור על אחידות מבחינת קצב לכל אורך התשדיר. לא איטי ולא מהיר מדי, אלא בדיוק בקצב האופטימלי בו יזכרו אתכם הכי טוב. מאוד הכרחי לוודא שבסיום הג'ינגל יושמע מספר הטלפון שלכם, ואם אפשר גם פעם נוספת לצורך שינון.

 

העסק שלכם נשמע מצוין

אם אתם צריכים להכין ג'ינגל לעסק המוצלח שלכם, שיגרום לו להצליח אף יותר – הגעתם למקום הנכון. באמצעות ג'ינגל לעסק אתם יכולים לפתוח עוד הזדמנויות לרווחים משמעותיים תוך זמן קצר. רתמו את האלמנט המוזיקלי לעסק שלכם והצליחו בגדול. בחרו בג'ינגל שימשוך כמה שיותר מאזינים סקרנים ויהפוך אותם ללקוחות הקבועים שלכם. בחרו בצוות מומחים לבניית ג'ינגל לעסק שיגרמו לו להיראות טוב מאוד, תוך שימוש בקצב הנכון, במוזיקה המתאימה ובמשחקי מילים מגניבים שיעודדו אנשים לבחור רק בשירותים שלכם.

 

 

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!