כרטיס אשראי – איך בוחרים איזה כרטיס להזמין

תוכן עניינים

כרטיס אשראי הוא האמצעי החשוב ביותר העומד לרשותנו היום בשביל לבצע תשלומים שונים. יותר ממזומן ויותר מאמצעים אחרים. באמצעות כרטיס אשראי, אנחנו יכולים לבצע רכישות באופן פרונטאלי, אונליין, בתשלום אחד או בחלוקה לתשלומים, בארץ או בחו"ל, בצורה ישירה או דרך אפליקציות שונות.

אם כך הדבר, אזי שבאופן טבעי יש משמעות לשאלה איזה כרטיס אשראי עלינו להזמין דרך החברה מולה אנחנו עובדים ובאיזה אופן נרצה להשתמש בו. בין אם זה בצורה קבועה או מזדמנת. קרי, מעת לעת, כשנידרש לבצע רכישות מסוימות.

היום מרבית האנשים מחזיקים לפחות כרטיס אשראי אחד, ישנם רבים הבוחרים להחזיק מספר כרטיסים, זאת על מנת ליהנות מאפשרויות בחירה שונות וכן מהעובדה שיש להם יותר ממסגרת אשראי אחת (לכל כרטיס יש מסגרת אשראי משלו). בעלי עסקים נוהגים להחזיק כרטיס אשראי פרטי לצד כרטיס אשראי עסקי, המשרת את בית העסק שבבעלותם.

היום, בניגוד לעבר, חברות אשראי אינן קשורות לבנקים בישראל. לכן, כל אחד יכול לבחור עם איזה כרטיס אשראי הוא רוצה להשתמש, בלי קשר לשאלה באיזה בנק נמצא החשבון שלו. הבנקים עצמם, יכולים להציע ללקוחות שלהם שורה של כרטיסי אשראי מחברות שונות. הבחירה נמצאת כמובן בידי הלקוח, איזה כרטיס הוא מעוניין להזמין, ואם הוא עומד בתנאים, אזי שהוא יוכל לקבל אותו ולהשתמש בו.

מה משפיע על בחירת כרטיס אשראי

כאמור, בפני כל אחד המעוניין בכרטיס אשראי, ישנן אופציות שונות לבחירה. תחילה צריך לבחור חברה ממנה רוצים להזמין כרטיס אשראי ולאחר מכן צריך לבחור איזה סוג כרטיס מעוניינים להזמין מהחברה שנבחרה.

בשביל לעשות את הבחירה הנכונה, יש לשים לב למספר נקודות:

ראשית, האם כרטיס אשראי של החברה מתקבל באופן טבעי בכל מקום. ישנן חברות שהכרטיס שלהן מתקבל בכל מדינה באופן חופשי וזמין, בעוד שישנם כרטיסים מסוימים שהרבה מאוד בעלי עסקים לא עובדים איתם ולכן אי אפשר יהיה לשלם בעזרתם ויהיה צורך לחפש פתרונות אחרים.

שנית, צריך לבחון מה תנאי הכרטיס, מבחינת מסגרת אשראי, ריביות, עמלות, דמי החזקת כרטיס, ופרטים אחרים שיכולים לענות על שאלות כגון, עלות השימוש בכרטיס והתנאים שניתן ליהנות מהם בעת השימוש בו.

שלישית, יש לבחון אילו הטבות הכרטיס מספק. למשל, ישנם כרטיסים בעזרתם אפשר להזמין טיסות במחירים מוזלים. כמו כן, ישנם כרטיסים המאפשרים לבצע רכישות של מוצרים ושירותים במחירים זולים.

ארבע, צריך לבחון עד כמה החברה אשר מנפיקה את הכרטיס גמישה ומוכנה ללכת לקראת הלקוח. בפרט, אם הוא מבצע הרבה מאוד עסקאות בעזרת הכרטיס. הרבה פעמים, זה יכול לעזור, למשל בביטול עמלות מסוימות או הגדרות תשלום שיהפכו את השימוש בכרטיס להרבה יותר משתלם ונוח. בין אם בוחרים להשתמש בו באופן פרטי או באופן עסקי.

כרטיס אשראי

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!