ניהול מוניטין לשחקנים

תוכן עניינים

מוניטין הוא אחד הדברים החשובים ביותר שמשפיעים על הצלחתו של אדם ושל עסק. שחקן הוא עסק- הוא צריך לדאוג למראה שלו, לתדמית שהוא מייצר ולוודא שישניהול מוניטין לשחקנים לו מוניטין חיובי. שחקנים עם מוניטין שלילי, כמו כאלה שקשה לעבוד איתם, שמאחרים, שלא נחמדים וכן הלאה, יכולים להיפגע משמעותית ולהפסיק לקבל עבודות. על ניהול מוניטין לשחקנים נרחיב במאמר הבא.

מהו ניהול מוניטין לשחקנים?

העולם של היום הוא עולם אינטרנט. כמעט הכל קורה באינטרנט. יש לכך יתרונות רבים אך לצד זה גם לא מעט חסרונות. היתרונות באים לידי ביטוי ביכולת לשווק וליצור תוכן בקלות. לדוגמא, שחקן שרוצה להצליח יכול ליצור לעצמו הזדמנויות- ליצור תוכן לרשתות החברתיות, למתג את עצמו, לשווק את עצמו ולקבל חשיפה גדולה מאוד. רבים מהשחקנים המפורסמים של היום התחילו בתור כוכבי רשת ויצרו לעצמם את התוכן. אך לצד זאת, האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט יכולים גם לכלול פרסומים שליליים רבים ולפגוע במוניטין של אדם, עסק וכמובן של שחקנים. יש שיגידו פרסום שלילי הוא עדיין פרסום אך חשוב להבין שמוניטין שלילי הוא בעל השפעה הרסנית והוא יכול לפגוע משמעותית באנשים ובעסקים.
ניהול מוניטין הוא שיטה בו ניתן לבנות מוניטין חיובי חזק ויציב ברשת. כיום ברשת ניתן לפרסם עסקים, למצוא מידע, ללמוד קורסים ועוד. אנשים רבים מחפשים מידע לפני שהם מחליטים החלטה מסוימת. לדוגמא, אדם שמעוניין לרכוש מוצר מסוים, סביר להניח יחפש מידע עליו בשביל להיות בטוח שהוא עושה החלטה נכונה. כך גם בנוגע לשחקנים ולאנשי ציבור. על ידי ניהול מוניטין לשחקנים ניתן להפוך את האינטרנט למגרש המשחקים שלנו, לעצב את המידע המתקבל עלינו באינטרנט, לפקח על ביקורות שליליות ולוודא שהמוניטין שלנו הוא חיובי.

למה זה חשוב?

כפי שציינו, בעולם של היום השחקנים משתמשים הרבה באינטרנט. הרשתות החברתיות ויצירת התוכן הפכו לכלים מרכזיים במשחק. אם יש לך הרבה עוקבים ואם אוהבים את התכנים שאתה מעלה- אתה תקבל פרסום רב. כיום עסקים רבים מחליטים להיעזר בשחקנים ובכוכבי רשת בשביל לפרסם את המוצר שלהם. כך ניתן להרוויח כסף, חשיפה, מתנות ועוד. מדובר בעניין חיובי ברובו מאחר ששחקנים לא צריכים לחכות לאודישנים, למלהק שיבחר בהם ולבמאי שיאהב אותם. השחקנים יוצרים לעצמם הזדמנויות ויכולים לקבל פרסום רב. עם זאת, האינטרנט יכול לכלול גם פרסום שלילי ולא תמיד יש לנו שליטה על כך. לכן, חשוב מאוד לבצע ניהול מוניטין לשחקנים. כך ניתן להיות אחראים על המוניטין שלנו ולוודא שהמידע שמתקבל עלינו ברשת יהיה חיובי.

מתי נעשה זאת?

שחקנים הם אנשי ציבור. בין אם מדובר בשחקן מתחיל ובין אם מדובר בשחקן מפורסם- יש להבין שהמקצוע הוא מקצוע חשוף שנתון לביקורת רבה. במקצוע כזה אתה נתון לציבור- אנשים מכירים אותם, מתעניינים בך, שומעים רכילויות שנוגעות לך, מתעניינים במערכות היחסים שלך לרבות המערכות הזוגיות שלך, יודעים איפה אכלת, מה שתית וכן הלאה. לכן, שחקנים צריכים לנהל את המוניטין שלהם כל הזמן.
ניהול מוניטין לשחקנים לא מיועד לזמן ספציפי אך הצורך בו מתגבר במקרה של פגיעה במוניטין בעקבות פרסומים שליליים שונים. כאשר יש פרסומים שליליים מסיבות שונות יכולה להיות פגיעה במוניטין של השחקן ועלול להיווצר לו מוניטין שלילי. מוניטין שלילי יכול להיות בעל השפעה הרסנית על חיים של אדם, לרבות איש ציבור כמו שחקן, לכן יש לקחת זאת בחשבון. במצב כזה יש לבצע מהר ככל הניתן ניהול מוניטין לשחקנים.
יש לקחת בחשבון שמוניטין שלילי יכול להיגרם בעקבות פרסומים גדולים כמו כתבות בטלוויזיה או באתרים מובילים ואפילו בעקבות תגובות שליליות, או ביקורת שולית. לדוגמא, שחקן שקיבל ביקורת על המשחק שלו בהצגה, סדרה או סרט מסוים והביקורת קיבלה חשיפה רבה. במצב כזה חשוב לפנות לאנשי המקצוע המומחים לניהול מוניטין לשחקנים על מנת לפעול נגד הפרסום השלילי.

ניהול מוניטין

כיצד נבצע ניהול מוניטין לשחקנים?

ניהול מוניטין לשחקנים או ניהול מוניטין בכלל מתבצע ברשת בפלטפורמות השונות. הפלטפורמות המרכזיות בהן מתבצע התהליך הן גוגל, רשתות חברתיות, בלוגים ועוד. ריכזנו לכם מספר שיטות אפשריות לניהול מוניטין לשחקנים-
1. גוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם והוא נחשב לאמצעי המרכזי לניהול מוניטין. ניהול מוניטין בגוגל מתבצע במגוון דרכים. קודם כל במידה שהתפרסמו פרסומים שליליים שמופיעים במנוע החיפוש ניתן להתגבר עליהם עם פרסומים חיוביים. ככל שתפרסמו כתבות חיוביות ופרסומים חיוביים באתרים חזקים יותר ומובילים יותר כך הם יקבלו חשיפה גדולה יותר וידחקו את הפרסומים השליליים לשולי מנוע החיפוש. כמו כן, על מנת לשפר את הנוכחות של השחקן במנוע החיפוש ניתן לפתוח לו ערך בויקיפדיה. ויקיפדיה הוא אתר מידע והוא נחשב לאחד האתרים הנפוצים והשימושיים ביותר. בדרך כלל כאשר יש ערך בויקיפדיה הוא יופיע באחת מתוצאות החיפוש הראשונות המתקבלות על ידי מנוע החיפוש. בדרך כלל אנשים מעדיפים להיכנס לויקיפדיה לקרוא על האדם מאשר להמשיך לחפש ברשת. בדרך כלל לשחקנים יש ערך בויקיפדיה ולכן אם אין לכם ערך בויקיפדיה חשוב ליצור אחד כזה.
2. הרשתות החברתיות
הרשתות החברתיות הפכו לאחד הכלים המרכזיים ביותר בעולם השיווק והמוניטין. השחקנים משתמשים בו על מנת להתפרסם, להעלות תוכן וכך גם צריך להיעזר בו על מנת לנהל מוניטין. ניהול מוניטין לשחקנים ברשתות החברתיות מאפשר לקבל חשיפה גבוהה ולדחוק את הפרסומים השליליים לשוליים. כמו כן ברשתות החברתיות ניתן גם לבנות מוניטין חיובי חזק.
3. הסרת פרסום שלילי
עוד דרך לבצע ניהול מוניטין לשחקנים היא על ידי הסרת הפרסומים השליליים. לא תמיד זה עובד כהלכה אך כדאי לנסות. על מנת להסיר פרסומים שליליים ניתן לנסות לפנות למפרסם, לאתר בו פורסם האזכור או לגוגל עצמה. האפשרות המהירה היא לנסות לפנות למפרסם או לבעלי האתר ולבקש שיסירו את הפרסום השלילי. במידה שזה לא עובד ניתן לפנות לגוגל. במקרים מסוימים גוגל תסכים להסיר את הפרסום השלילי.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!