בוטים ב-WhatsApp: איך עושים את זה?

תוכן עניינים

בוטים לוואטסאפ משמשים בעלי עסקים קטנים כדי ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלהם. הם מספקים שירות לקוחות וגם עוזרים בשיווק. בוטים לוואטסאפ הם דרך מצוינת להפוך את שירות הלקוחות והשיווק לאוטומטי. לקוחות יכולים ליצור אינטראקציה עם בוט באותו אופן שהם היו עושים עם אדם. זוהי דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף תוך מתן שירות לקוחות איכותי. ה-API של WhatsApp Bot הוא דרך חדשה לעסקים להתחבר ללקוחות בפלטפורמה. ה-API מאפשר לעסקים לספק שירות לקוחות, לשלוח הודעות שיווקיות ועוד.

ישנם מקרי שימוש רבים עבור בוטים ב-WhatsApp, כולל:

  • סיוע ללקוחות בבעיות שירות לקוחות
  • שליחת הודעות שיווקיות
  • שליחת תשובות אוטומטיות לשאלות של לקוחות

בוטים הם דרך חדשה ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך בצורה יותר אישית ושיחתית. צ'אטבוטים משמשים חברות כדי לספק שירות לקוחות, לענות על שאלות ואפילו למכור מוצרים. בחלק זה נלמד כיצד לבנות בוט מקצה לקצה עבור WhatsApp. בוט לוואטסאפ היא תוכנה שניתן להשתמש בה כדי להפוך אינטראקציות לאוטומטיות עם האפליקציה. זה יכול לשמש למטרות שונות כמו שליחת הודעות אוטומטיות, ניהול רשימות של אנשי קשר וכן הלאה. הצעד הראשון הוא ליצור פרויקט חדש בסטודיו Xamarin. לאחר מכן, עלינו להוסיף את חבילת Bot framework NuGet לפרויקט שלנו על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) פתח את חלון מנהל החבילות של NuGet

2) חפש את BotFramework והתקן אותו

3) הוסף הפניה ל-System.Threading בפרויקט שלך (זה הכרחי עבור הפונקציונליות של WebHooks).

WhatsApp

ל-WeChat, אפליקציית ההודעות הסינית הפופולרית, יש צ'טבוט שיכול לענות על שאלות משתמשים. בעתיד, ייתכן שלוואטסאפ יהיה בוט דומה שיוכל לענות על שאלות לגבי השירותים שמספקת החברה. על מנת לבנות את הבוט הזה, עלינו לוודא שהוא מבין כיצד לעבד שפה טבעית ולהגיב בזמן. במאמר זה נבנה בוט עבור WhatsApp. נשתמש ב-Python ובספריות Twilio ו-Requests. נצטרך גם ליצור חשבון בוואטסאפ וכן חשבון Twilio אם עדיין אין לך. הרעיון של בניית בוט לוואטסאפ הוא רעיון מעניין כי יש לו פוטנציאל לגדול באופן אקספוננציאלי. ישנן דרכים רבות ושונות לבנות בוט עבור WhatsApp, ויש הרבה סוגים שונים של בוטים שאנשים יכולים לבנות. ניתן להשתמש בצ'אט בוט עבור WhatsApp כדי לספק מידע על חברה או מוצר. זה יכול לשמש גם כדי לענות על שאלות בסיסיות של שירות לקוחות. לדוגמה, אם מישהו שואל על סטטוס הזמנה, הצ'אטבוט יכול להשיב עם מספר ההזמנה ופרטים לגבי מתי היא נשלחה או מתי היא תסופק

בניית בוט עבור WhatsApp עם חברת topbot היא דרך מצוינת להפוך את שירות הלקוחות לאוטומטי. הצ'אטבוטים מאפשרים לך לטפל בשאלות של לקוחות בממשק הצ'אט, מה שמקל עליך לספק מידע ולפתור בעיות. אתה יכול גם להשתמש בצ'אט בוט זה כערוץ חלופי לשירות לקוחות, כאשר הלקוחות שלך אינם מרוצים מקווי הטלפון או תמיכת הדוא"ל שלך. הדבר הטוב ביותר בבוטים האלה הוא שהם פשוטים וקלים להגדרה. אתה יכול בקלות ליצור אחד מאפס על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים.

בוטים

WeChat ו-WhatsApp הן שתיים מאפליקציות ההודעות הפופולריות ביותר בעולם. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים כל אחד, אפליקציות אלו נמצאות בחזית העברת ההודעות לנייד כבר עשור. הצ'אטבוט הוא אפליקציה שיכולה לתקשר עם אנשים באמצעות הודעות טקסט או קוליות, ויכולה לבצע משימות פשוטות כמו לספר לך על מזג האוויר או על לוח הזמנים שלך. עם זאת, בניית צ'אטבוט עבור אפליקציה אחת אינה מספיקה – הוא צריך להיות מסוגל לתקשר עם אנשים בכל המכשירים והפלטפורמות שלהם. כאשר אתה בונה צ'אט בוט עבור WhatsApp, אתה צריך לשקול כיצד הוא יעבוד גם במכשירי אנדרואיד וגם ב-iOS. זה אמור לעבוד גם בדפדפני אינטרנט וגם בתוך האפליקציה עצמה.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!