התרומה של סרטי תדמית לקידום העסק

תוכן עניינים

הגישה כלפי פרסום עסקים ברשת האינטרנט היא גישה של מי שלא שם לא קיים. רשת האינטרנט פתחה בפני בעלי עסקים אינספור שיטות ודרכים לפרסם ולשווק את עצמם באינטרנט ועליהם לבחור מתוכן את אלה שתהיינה הכי נכונות ויעילות. אחת מהן היא הפקת סרטוני תדמית והפצה שלהם בערוצים המתאימים.

 

מה זה בעצם סרטון תדמית?

כאשר מקבלים את ההחלטה החשובה להתחיל שווק או לפרסם את העסק ברחבי רשת האינטרנט חשוב מאד להבין לעומק איך יהיה הכי נכון לעשות את זה. ברשת גולשים אינספור אנשים מדי שעה ודקה ולא אל כולם צריך לפנות באותה צורה. יתרה מכך – לא לכולם צריך בכלל לפנות מלכתחילה. סרטי תדמית הם סוג מסוים וייחודי של סרטונים והמטרה שלהם היא להביא לכדי הכרות ממש ראשונית של העסק עם קהל היעד. יתכן ויהיו אלה גולשים שבכלל לא יודעים על דבר קיומו של העסק או שהסרטון יהווה עבורם את הפעם הראשונה שהם יתוודעו לכך שייתכן ויש לו שירותים או מוצרים שעשויים לעניין אותם. על מנת למצוא את קהל היעד הספציפי הזה צריך יהיה לבצע איפיון מדויק של כלל הגולשים ברשת על מנת להבין היכן למצוא את אלה שסרטון התדמית יכול להשפיע עליהם ולעזור להם לרצות להמשיך ולדעת עוד ועוד.

 

מה צריך להיות בסרט תדמית?

סרטי תדמית אינם דומים לסוגים אחרים של סרטים שיווקיים או פרסומיים. כאן הנחת היסוד היא שהצופה בסרט לא מכיר את העסק ולכן חשוב לבפיק אותו כך שהצופה לא ירגיש שמנסים להפעיל עליו לחץ, לחץ שמאפיין את סרטוני הפרסומת של עסקים מוכרים ומוצרים פופולריים. סרט תדמית – כשמו כן הוא, אמור להכיר בצורה ראשונית ובסיסית בין הצופה לבין העסק. הכרות אובייקטיבית שכוללת מה מהות העסק, אילו שירותים או מוצרים הוא מציע ללקוחות או למי שמתעניין בו, על איזה צורך או בעיה יכולים השירותים והמוצרים לענות וכמובן שצריכות להיות מצוינות בסרטון כל הדרכים ליצור קשר עם העסק. סרט תדמית הוא לא המקום לפרסום אגרסיבי, להצעת מבצעים תקופתיים ובוודאי שלא לקול רם או לווליום גבוה מדי. המטרה והכוונה הן שהצופה יתעניין במידע שנמסר לו דרך הסרט, ירצה מיוזמתו שלו לקבל עוד מידע ודרך סרטי תדמית שהופקו תוך מחשבה מעמיקה הוא יידע איך לפנות ולשאול את השאלות שהתעוררו אצלו. צופה זה עדיין אינו לקוח שנלחמים עליו ומכאן הגישה השיווקית העדינה יותר שצריך לנקוט כלפיו באמצעות הסרטון.

 

תהליך ההפקה של סרט תדמית

מכיוון שסרט תדמיתי לא דומה לשום סוג אחר של סרט הרי שחשוב לדעת מה תהליך ההפקה שלו. כמו לפני כל אסטרטגייה שיווקית אחרת – גם כאן חשוב מאד קודם כל לבצע איפיון מדויק של העסק, של המוצרים והשירותים שלו ושל קהל היעד הספציפי שאליו הסרטון אמור לפנות. חשוב לצורך כך לפנות אל אנשי מקצוע מהתחום של השיווק הדיגיטלי, שכן הם יהיו אלה שיידעו לפצח את השפה המדוברת הדרושה והם גם יהיו אלה עם הרעיונות הטובים של מציאת ערוצי השיווק הנכונים והמתאימים – הרשתות החברתיות, פרסום ממומן וכו'. על מנת להפיק סרטי תדמית חשוב לפנות אל מי שיש לו ניסיון ספציפי בסרטים אלה על מנת שהתוצאה תהיה לא רק ראויה אלא גם תשיג עבור בעל העסק את המטרות שהוא מציב ביחד עם הסוכנות שמקדמת איתו ועבורו את העסק שלו ברשת האינטרנט. כאשר עובדים עם אנשי מקצוע אפשר להיות בטוחים בכך.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!