מחירי קניית קישורים

תוכן עניינים

רוצה לקדם את האתר שלך? המאמר הבא הוא בשבילך. אחד הדברים המהותיים והמרכזיים בקידום אתרים הוא כמות הקישורים הנכנסים לאתר. קישורים אלהקניית קישורים מובילים את הגולשים מאתרים חזקים ברשת לאתר העסק שלך, מהווים כהמלצה עבור גוגל, מגדילים את התנועה באתר ומסייעים להעלות את דירוג האתר. על קניית קישורים מחיר נרחיב במאמר הבא.

מהי קניית קישורים?

קניית קישורים היא תהליך בו בעלי אתרים יכולים לרכוש קישורים על מנת לקדם את העסק שלהם. בתהליך זה למעשה רוכשים שטחי פרסום. שטחים אלה מיועדים לפרסום כתבה העוללה קישור שיוביל את הגולשים לאתר שלכם. בדרך כלל הכתבה תכלול בין 300 ל-700 מילים, שני קישורים ותמונה. על מנת שהקישורים יעבדו כהלכה חשוב מאוד שהכתבה תהיה מקצועית ושהיא תמשוך את הגולשים לקרוא אותה.

על ידי קניית קישורים ניתן להעלות את דירוג האתר במנועי החיפוש השונים כאשר במרכזם גוגל. בשביל שזה יעבוד כמו שצריך ויניב תוצאות טובות חשוב לוודא שמדובר באתרים חזקים ושהקישורים איכותיים.

איך מתבצע קניית קישורים ?

קניית קישורים יכולה להתבצע בשתי דרכים- פנייה ישירה לבעלי אתרים חזקים ורכישה מהם או פנייה לחברת קידום שתבצע את התהליך עבורכם. שתי הדרכים יכולות להניב תוצאות טובות במיוחד, אך אם אתם בוחרים לפנות ישירות לבעלי האתרים חשוב מאוד שתדעו מה לעשות וכיצד לעשות זאת בשביל שיהיה מדובר בקישורים איכותיים. במידה שאתם בוחרים בחברת קידום חשוב לוודא שמדובר בחברת אמינה ומקצועית שתבטיח קישורים איכותיים שיאפשרו לקדם את האתר ביעילות. בבחירת חברה יש לקחת בחשבון פרמטרים שונים כמו ניסיון החברה, רמת המקצועיות שלה, התמחות בתחום הקישורים ומחיר. על קניית קישורים מחיר נרחיב בהמשך.

קידום אתרים עם קישורים

כפי שציינו, על ידי קניית קישורים ניתן לקדם אתרים במנועי החיפוש. אבל איך זה עובד?

כל אדם שרוצה לחפש מידע בגוגל מזין ביטוי מפתח מסוים ומקבל תוצאות חיפוש בהתאם. לרבים מביטויי המפתח יש תוצאות חיפוש רלוונטיות רבות. לכן, גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש בהתאם לאיכות התוכן, אורך התוכן, מספר הפעמים שביטוי המפתח מופיע לאורך התוכן ומספר הקישורים המפנים מאתרים חזקים לאותו אתר.

בעבר, הדירוג התבצע ללא קישורים ואז בעלי אתרים יצרו תכנים ארוכים שהכילו את ביטויי המפתח פעמים רבות גם ללא סיבה ודורגו גבוה. בעקבות כך גוגל החליטה להוסיף את כמות הקישורים. הקישורים למעשה מהווים המלצה מאתר מסוים על האתר אליו הוא מפנה. כאשר אתר חזק ממליץ על אתר מסוים גוגל מעלה את הדירוג של אותו אתר.

קניית קישורים איכותיים

קניית קישורים מאפשרת לקדם את האתר שלכם אך בשביל שזה יהיה יעיל חשוב לוודא שאתם רוכשים קישורים איכותיים. בקניית קישורים לא איכותיים מנועי החיפוש עלולים להוריד את הדירוג שלכם במקום להעלות אותו וכך אתם עלולים ליצור יותר נזק מתועלת.

אז מה הופך קישור לאיכותי?

  • אתרים איכותיים- חשוב לבחור באתרים איכותיים, חזקים ומובילים בתחום הרלוונטי לכם. בשביל לדעת מה חוזק האתר יש להתייחס לציון האתר, הוותק שלו, כמות הכניסות האורגניות לאתר, כמות הביטויים המדורגים באתר, כמות הקישורים היוצאים מהאתר והנושא של האתר.
  • אתרים רלוונטיים- חשוב להתאים בין הנושא של האתר המקשר לנושא של אתר היעד. רק כאשר שני האתרים קשורים אחד לשני בנושא שלהם הקישור ייחשב לאיכותי. חשוב לשים לב שהקישורים גם מתייחסים לנושא ולמילות המפתח הרלוונטיות.
  • קהל היעד- חשוב מאוד לקחת בחשבון גם את קהל היעד של האתרים. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולכן אתם רוצים להתייחס אליהם וליצור תכנים שמותאמים אליהם בשביל להגביר את האפקטיביות.
  • קישורים טבעיים- חשוב שהקישורים יהיו טבעיים ואותנטיים ושלא יורגש שהם נוצרו בצורה מלאכותית.
  • גיוון- קישורים איכותיים כוללים גיוון. יש לגוון בסוג האתר, בסוג הקישורים, במועד הטמעת הקישורים ועוד. ככל שיהיה יותר גיוון כך הקישורים שיפנו לאותו אתר יהיו יותר אפקטיביים.
  • הטמעת הקישור- חשוב להטמיע את הקישורים כחלק ממאמר איכותי ומקצועי שמספק לגולשים ערך מוסף.

קניית קישורים מחיר- הגורמים המשפיעים

בקניית קישורים מחיר קשה לענות באופן חד משמעי כמה זה יעלה מאחר שהמחיר תלוי במגוון גורמים שונים. קודם כל אחד הדברים שישפיעו על המחיר הוא האם תעשו זאת בפנייה ישירה לבעלי אתרים חזקים או בסיוע של חברת קידום. בדרך כלל עם סיוע של חברת קידום המחיר יהיה יקר יותר אך יחסוך לכם כאב ראש ויבטיח לכם קישורים איכותיים ואפקטיביים. כמו כן יש לקחת בחשבון שיש חברות יקרות יותר ופחות לכן כדאי לעשות השוואת מחירים ולוודא מה כל חברה מציעה בתמורה למחיר שגובה.

בנוסף, גם לכמות הקישורים שתרכשו תהיה השפעה על המחיר. ככל שתרכשו יותר קישורים כך המחיר יהיה יקר יותר, עם זאת, בדרך כלל בקניית קישורים רבים המחיר לקישור יחיד יורד. לכן יש לקחת זאת בחשבון.

גורמים נוספים שישפיעו על קניית קישורים מחיר הוא מיקום הקישור וחוזק האתר. ככל שהאתר חזק יותר כך המחיר לקניה ממנו יהיה יקר יותר. כמו כן יש מיקומים שמקבלים חשיפה גדולה יותר וכאלה שפחות. ככל שהמיקום טוב יותר ומקבל חשיפה טובה יותר כך המחיר לקישור במיקום זה יהיה יקר יותר.

קניית קישורים מחיר- אז כמה זה עולה?

כפי שהבנו, ניתן למצוא קישורים במגוון מחירים שונים בהתאם לכמות הקישורים, מיקום הקישור ולחוזק האתר. ניתן למצוא קישורים במחיר של בין 100 ל-150 שקלים לקישורים או חבילות של מספר קישורים במחיר של 1,000 שקלים ויותר, בהתאם לכמות הקישורים שתרכשו.

לכן ההמלצה היא קודם כל להגדיר תקציב לקידום האתר. בבחינת המחיר יש לוודא האם מדובר במחיר חד פעמי או במחיר חודשי. ההמלצה שלנו היא לבחור קודם כל במחיר חד פעמי. כך תוכלו לבחון את התוצאות, להחליט אם הן אפקטיביות ואם תרצו להמשיך עם הקישור או לרכוש קישורים אחרים במידה שלא עובד ביעילות.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!