פרסום כתבות יח"ץ לעורכי דין: המקפצה למשרד שלכם! 

תוכן עניינים

קידום עורכי דין הוא מלאכה הדורשת מיומנות. מלבד ההיצע הגדול של משרדי עורכי דין, קיימים חוקים ברורים המסדירים את האופן בו ניתן לפרסם ולהציע שירות משפטי. חברת קידום מנוסה המתמחה בקידום עורכי דין, תסייע לך לפנות אל הקהל המתאים לך, להציג את שירותיך באופן מקצועי ונכון, להגדיל את כמות הפניות למשרד ולמתג את עצמך ברשת.

כתבות שמטרתן יחסי ציבור נועדו לסייע למשרדי עורכי דין להציג את המשרד שברשותם על אנשי המקצוע הנמנים עימו, שירותיהם השונים ותחומי התמחותם. מטרת העל היא לעזור ללקוח להעלות אתה ה 'כוונת רכישה'. כאשר מדובר בשלב במכירה בו הלקוח צריך להרגיש אמון, האמון יכול להתקבל אצל הלקוח בצורת כתבה באחד העיתונים במובילים בארץ. [צריך לרשום את זה טוב יותר אבל זה המסר לפי דעתי] .. מטרות נוספות שניתן להשיג באמצעות כתבות יח"ץ הן העלאת תוצאות החיפוש של אתר המשרד במנועי החיפוש, תנועה גבוהה יותר באתר והעלאת תדמית המשרד.

 

מה כוללת כתבה ממומנת והיכן כדאי לכם לפרסם?

כתבת יח"ץ המציעה קידום אתרים לעורכי דין היא דרך מצוינת עבורכם לספר את סיפור המשרד שלכם ולהציג את שירותכם המקצועי באופן הטוב ביותר. אורך כתבה שכזו הוא על פי רוב בין 700 מילים לכ-1200 מילים, היא מאפשרת לכם לתאר את המשרד שלכם, את סיפור העסק, הייחוד שלכם והשירותים אותם תוכלו לספק. כתבה ממומנת נראית כמו כל כתבת תוכן אחרת ולכן, הגולשים באתר מביעים בה עניין גבוה בהשוואה לפרסומות סטנדרטיות המוצגות בפני הגולש.

כתבות יח"ץ הן כלי מצוין המאפשר ייצור מאגר לידים עבור משרד עורכי הדין, שדרוג המוניטין של המשרד, ביסוס אמינותו והנראות הדיגיטלית שלו. בשונה מדרכי פרסום אחרות, כתבה שכזו מאפשרת לכם להבליט את הצדדים המקצועיים והמחמיאים במיוחד במשרדכם ולהציגם ככתבת תוכן אובייקטיבית. על תוכן הכתבה להיות מעניין וכתוב היטב, כזה שיש בו פוטנציאל להפוך לוויראלי ולעניין תפוצה רחבה במיוחד של גולשים.

אתרים גדולים ופופולריים רבים מציעים למשרדי עורכי דין לפרסם כתבות ממומנות וכתבות יח"ץ, כתבות אלה מפורסמות בעבור תשלום הנקבע מראש, מוצגות במקום בולט באתר, ממוקמות בין כתבות תוכן שאינן ממומנות ונראות בעיני הגולש הממוצע כמו עוד כתבת תוכן. חברת קידום מקצועית ומנוסה תדע להתאים בין השירות אותו אתם מציעים לבין האתר בו תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אתרי האינטרנט שבמסגרתם ניתן לפרסם כתבה ממומנת הם אתרי חדשות, ספורט, אתרים כלכליים, בלוגים פופולריים ועוד.

 

בין אם תבחרו בבלוג פופולרי ובין אם תפרסמו באתר חדשות, מומלץ לבחון היטב את הנקודות הבאות לפני בחירת האתר למטרת קידום עורכי דין:

  • האם האתר פונה לקהל מקומי או לתפוצה ארצית?
  • האם האתר נתפס כמקור אמין ומקצועי?
  • מידת החשיפה שמעניק גוגל לאתר וכתבות התוכן שלו
  • היכן באתר יתפרסמו כתבות התוכן הממומנות?

 

מהם היתרונות הבולטים בפרסום כתבות יח"ץ למטרת קידום עורכי דין?

חברות קידום רבות מציעות אפיקי פרסום מגוונים עבור בעל עסקים בכלל ומשרדי עורכי דין בפרט. ישנן דרכים רבות שבאמצעותן תוכלו לפרסם ולשווק את שירותיכם המשפטיים, אז למה לבחור דווקא בכתבות יח"ץ?

  • העלאת האמינות והסמכות של שירותי המשרד – כתבת תוכן מקצועית שמציגה את משרדכם וממקומת בין תכניו של אתר פופולרי, מקרינה על עיצוב התדמית המקצועית שלכם ומסייעת לתפיסה חיובית יותר. כשמשרדכם מוזכר במסגרת אתר אמין ומקצועי, הוא נתפס כמוערך ואמין יותר.
  • העלאת התנועה באתר שלכםכתבת יחסי ציבור טובה ומקצועית תסייע בהעברת לקוחות פוטנציאליים רבים אל האתר שלכם. כתבה המציגה את תועלות השירות, הבידול שלכם וניסיונכם, תוכל להזרים מאות ואלפי גולשים שיחפשו אותך ברשת.
  • מאגר לידיםבמסגרתה של כתבת התוכן הממומנת או במעבר אל אתר משרדכם, תוכלו להציע למתעניינים בשירותיכם להשאיר את פרטיהם האישיים. מתעניינים המוצאים את תכני המשרד רלוונטיים עבורם ומעוניינים להשאיר פנייה, הם בעלי סבירות גבוהה יחסית להפוך ללקוחות המשרד.
  • ניטור פעילות הגולשים המתעניינים בכתבהחברת קידום טובה תעקוב אחר הגולשים שהביעו עניין בכתבת היח"ץ ותנתר את פעילותם. כמה מהם קראו את הכתבה עד סופה? מהו מספר הגולשים שביקרו באתר המשרד בעקבות קריאת הכתבה? מספר ההמרות, המתעניינים שהפכו ללקוחות המשרד? נתונים אלה יסייעו לכם רבות בהבנת נקודות החיבור שמוצאים הגולשים אל משרדכם.
  • שימוש בכתבת התוכן ברשתות החברתיותכתבת יחסי ציבור עבור משרד עורכי הדין שלכם הופכת לחלק מהנכסים הדיגיטליים שלכם. באפשרותכם לעשות בה שימוש, לפרסם אותה עצמאית ברשתות החברתיות השונות ולהגדיל את טווח החשיפה לה תוכל לזכות באמצעותה.

לסיכום

יתרונותיה הרבים של כתבת תוכן ממומנת הפכו לידועים והקנו לה מעמד נכבד בין אפשרויות הפרסום השונות העומדות לרשותם של בעלי משרד עורכי דין. אם גם אתם מתעניינים בכתבת יח"ץ שתבליט את יתרונותיכם היחסיים ותסייע בהגדלת החשיפה אל לשירותכם, ברכותינו!! יחד עם זאת, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה. הקפידו על נושא מעניין ומושך שבו תעסוק הכתבה, ודאו כי היא כתובה כראוי, באופן מקצועי ומושך ובחרו באתר גדול ומהימן במסגרתו היא תפורסם. במידה ופעלתם לפי כל השלבים המומלצים, כל שנותר לכם כעת הוא לחכות לטלפונים או ללידים. בהצלחה!

 

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!