מכירת כתבות לקידום בגוגל

תוכן עניינים

דרך יעילה לקידום אתרים בגוגל היא מכירת כתבות באתרים מובילים. מדובר בשיטת פרסום יעילה בה ניתן לפרסם את העסק, להגדיל את החשיפה שהאתר מקבלמכירת כתבות לקידום בגוגל לגולשים רבים וכך להגדיל את התנועה שלו, להרחיב את קהל הלקוחות, לשפר את הנוכחות שלו במנועי החיפוש ולהעלות את הדירוג שלו. מהי מכירת כתבות לקידום בגוגל? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מה זה אומר מכירת כתבות?

מכירת כתבות לקידום בגוגל היא שיטת פרסום יעילה במיוחד. בשיטה זו למעשה רוכשים כתבות באתרים מובילים ברשת וכך ניתן לקדם את העסק דרכן. על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים ניתן ליצור עניין אצל הגולשים השונים. מדובר בכתבות שיווקיות שמעבירות מידע וכוללות מסרים שיווקיים מעודנים על העסק. בשיטה זו ניתן להעביר מידע חשוב על העסק, להגדיל את התנועה באתר, ליצור לידיים ולהעלות את דירוג האתר. ניתן לפרסם כתבות במגוון אתרים שונים כמו אתרי מכירות, מגזינים דיגיטליים, אתרי חדשות ועוד. ככל שיהיה מדובר באתר חזק יותר כך יהיו לכתבה תוצאות טובות יותר.

יש לקחת בחשבון כי מלבד קידום האתר, על ידי מכירת כתבות לקידום בגוגל ניתן ליצור לעסק מוניטין חיובי. המוניטין של העסק הוא אחד הדברים המהותיים והחשובים ביותר שמשפיעים על ההצלחה שלו. כאשר לעסק יש מוניטין חיובי, חזק ויציב הגולשים מרגישים יותר בטוחים לבצע איתו עסקים. אך במידה שלעסק נוצר מוניטין שלילי, רבים מהגולשים יעדיפו לא לבצע איתו עסקים.

העלאת דירוג האתר בגוגל

אחד הדברים המשמעותיים שישפיעו על קידום האתר בגוגל הוא הדירוג שלו. למעשה, כל אתר וכל ביטוי מדורגים בגוגל בהתאם לפרמטרים שונים כמו איכות התוכן, אורך התוכן, כמות הפעמים שביטוי המפתח מופיע לאורך התוכן וכמות הקישורים המפנים לאתר. כך, כל אדם שיחפש ביטוי בגוגל יקבל תוצאות רלוונטיות בסדר מסוים, בהתאם לדירוג האתר והתוכן. ככל שהאתר שלכם יופיע גבוה יותר בדירוג כך החשיפה שתקלו תהיה גדולה יותר.

בעבר, גוגל דירגה את התוצאות בעיקר על ידי אורך התוכן וכמות הפעמים שביטוי המפתח הופיע לאורך התוכן. כך בעלי אתרים רבים יצרו תכנים ארוכים שכללו את מילות המפתח פעמים רבות. במקרים רבים תכנים אלה לא היו איכותיים אלא סתם ארוכים. לכן, בשביל למנוע מצבים כאלה גוגל החליטה להוסיף פרמטר לדירוג- כמות הקישורים המפנים לאתר. במכירת כתבות לקידום בגוגל, מדובר בשטחי פרסום שמכילים קישורים שמפנים לאתר. בצורה כזו אתרים חזקים מפנים לאותו אתר וגוגל מתייחסת לכך כהמלצה ומעלה את הדירוג של האתר.

האם מדובר באסטרטגיה טובה?

אחת השאלות הנפוצות בנוגע למכירת כתבות לקידום בגוגל היא האם מדובר באסטרטגיה טובה לטווח ארוך. התשובה היא כן אבל חשוב לדעת לעשות זאת נכון. לשם כך יש להתייחס למספר היבטים. קודם כל ההיבט הפיננסי. מכירת כתבות יכולה להיות עניין יקר לכן במידה שיש לכם תקציב מוגבל יש לקחת זאת בחשבון ולהבין איך לשלב את השיטה הזו בצורה הטובה ביותר.

היבט נוסף הוא ענישה מגוגל. האלגוריתם של גוגל סורק את האתרים השונים על מנת לדרג אותם. ישנם מקרים בהם האלגוריתם יכול לזהות שהקישור הנכנס הוא קישור בתשלום. במצב כזה גוגל יכולה להוריד את הדירוג של אותו אתר.

לכן, ההמלצה היא לא לנסות לעשות זאת לבד ולהיעזר בחברת קידום. חברות הקידום יידעו ליצור קישורים איכותיים, לקדם את האתר שלכם ביעילות ולהשתמש בתקציב שלכם בצורה נכונה. כמו כן, חברת קידום לא תישען רק על אסטרטגיה אחת ותעזור לכם לשמור על גיוון, שהוא אחד הדברים החשובים בעולם העסקים.

דגשים חשובים לקידום בגוגל?

אם אתם מעוניינים במכירת כתבות לקידום בגוגל, יש לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים.

  1. בחירת האתר

אחד הדגשים הראשונים הוא בחירת האתר לפרסום הכתבה. יש לבחור באתרים חזקים ומובילים על מנת שהפרסום יעבוד בצורה יעילה ויניב תוצאות טובות. חוזק האתר מושפע מפרמטרים שונים בהם ציון האתר (יכול לנוע מ-1 עד 100), וותק האתר, כמות כניסות אורגניות לאתר, כמות הביטויים המדורגים באתר, כמות הקישורים היוצאים מהאתר והנושא של האתר (צריך להיות רלוונטי לאתר שלכם).

  1. איכות

במכירת כתבות לקידום בגוגל חשוב מאוד לפרסם כתבות איכותיות ומקצועיות. כתבה איכותית היא כתבה שעומדת במספר תנאי סף- מבנה נכון של כותרות ופסקאות, ניסוח ברור וללא שגיאות כתיב. כמו כן הכתבה צריכה להיות מעניינת ולסקרן את הגולשים. חשוב שהכתבה תכיל מסרים שיווקיים מעודנים על מנת שהגולשים ירצו לקרוא אותה. לשם כך מומלץ לבחור כותב תוכן מתאים. יש לשים דגש על הכותרת- היא הדבר הראשון שהגולשים נחשפים אליו ולכן חשוב שהיא תהיה מעניינת ותגרום להמשך קריאה.

  1. סגנון מתאים

יש להתאים את הסגנון של הכתבה למדור בוא היא תתפרסם. תוכלו לבחור בכתבה בכתב, בוידאו וכדומה.

  1. זכויות יוצרים

במידה שאתם מוסיפים תמונות לכתבה חשוב מאוד לוודא מראש את עניין זכויות היוצרים. הוספת תמונות היא מומלצת מאחר שהיא מאפשרת לרענן את עיני הקורא מכמויות המלל ולהפוך את הכתבה למסקרנת ולאטרקטיבית. אם אתם משתמשים בתמונה שצילמתם בעצמכם או על ידי צלם שלכם- אין בעיה. אך במצב בו אתם משתמשים בתמונה מהרשת חשוב מאוד לוודא מראש שמותר לכם להשתמש בה. על פי חוזה הפרסום עליכם לוודא שיש לכם זכויות יוצרים לשימוש בתמונה. ניתן למצוא מגוון מאגרים ברשת בהם יש תמונות בחינם או בתשלום.

כמה עולה מכירת כתבות לקידום בגוגל?

אין מחיר חד משמעי למכירת כתבות לקידום בגוגל. המחיר מושפע ממגוון גורמים שונים כמו חוזק האתר, פופולריות האתר, כמות הכתבות ועוד. בדרך כלל המחיר לפרסום כתבה בתשלום ינוע בין מאות בודדות ויכול להגיע גם לאלפי שקלים ואף יותר. המחיר לפרסום באתרים ברמה בינונית ינוע בין 300 ל-400 לקישור. מלבד זאת יש עלויות נוספות של שעות עבודה לאופטימיזציה, כתיבת תכנים, שירות לקוחות ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!