קישורים איכותיים לקידום אתרים

תוכן עניינים

בעולם של היום, אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם עסקים היא על ידי האינטרנט.

בניית אתר וקידום שלו ברשת תורמת רבות לקידום העסק ויכולה להוביל תועלתקישורים לקידום אתרים רבה. אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום אתרים ברשת היא על ידי בניית קישורים. מהם קישורים לקידום אתרים? המאמר הבא הוא בשבילכם. הקישורים הם אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם אתרים ברשת. כאשר קונים קישורים, למעשה קונים שטח פרסום בו ניתן לפרסם כתבה ולהוסיף לה קישור. הקישור למעשה מקשר את הגולשים לאתר העסק שלכם כך שהם יכולים בקלות להגיע לאתר. על ידי קניית קישורים ניתן לשפר את הנוכחות האורגנית של האתר ברשת ולשפר את הדירוג שלו.
על מנת להצליח בתהליך ולבצע אותו ביעילות חשוב לבחור באתרים מתאימים. יש לבחור אתרים איכותיים וחזקים הרלוונטיים לתחום העסק שלכם. על מנת להצליח בכך מומלץ להיעזר בחברת שיווק דיגיטלי המתמחה בקידום אתרים ובבניית קישורים לקידום אורגני. כך תוכלו להיות בטוחים שהתהליך מתבצע כהלכה ושאתם קונים קישורים איכותיים.

מהו קידום אורגני?

קישורים לקידום אתרים מסייעים למעשה לקידום אורגני. קידום אורגני, או בשפה המקצועי SEO (Search Engine Optimization) הוא תהליך לשיפור מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש ללא פרסום ממומן. כאשר עובדים על קידום אורגני מקדישים זמן ומאמץ לפעולות שונות. פעולות אלה כוללות יצירת תוכן איכותי והעלאתו לאתר, יצירת קישורים ממקומות אחרים, סיפוק חוויית משתמש טובה, שילוב מילות מפתח רלוונטיות, יישום אסטרטגיות לשיפור הנראות הטבעית של האתר ועוד. מנועי החיפוש מדרגים אתרים בהתאם לפרמטרים שונים בהם איכות האתר, איכות התוכן ואף כמות הקישורים הנכנסים לאתר. למעשה, ככל שיותר קישורים איכותיים נכנסים לאתר כך הדירוג שלו במנועי החיפוש עולה.

 

 

החשיבות של קישורים לקידום אורגני

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. גולשים שרוצים לחפש מידע בגוגל מזינים ביטויים מסוימים ומקבלים תוצאות בהתאם. תוצאות החיפוש מדורגות בסדר מסוים. הדירוג נקבע על ידי האלגוריתם של גוגל ובהתאם לפרמטרים שונים כמו איכות התוכן, אורך התוכן, מספר הפעמים שביטוי המפתח מופיע לאורך התוכן וקישורים הנכנסים לאתר. חשוב לקחת בחשבון שרוב הגולשים מסתפקים בתוצאות הראשונות שמקבלים, כך שככל שהאתר מדורג גבוה יותר הוא מקבל חשיפה גדולה יותר.
בעבר, גוגל דירגה אתרים בעיקר בהתאם לאורך התוכן וכמות השימוש בביטוי המפתח. בעקבות כך, מקדמי אתרים רבים ייצרו תכנים ארוכים, חסרי משמעות וכללו בהם את ביטוי המפתח פעמים רבות, גם ללא סיבה. לכן, על מנת למנוע מאתרים לא איכותיים להיות מדורגים גבוה, גוגל החליטה להוסיף פרמטר לדירוג והוא כמות הקישורים הנכנסים לאותו אתר.
גוגל מתייחסת לקישורים אלה כאל המלצה מהאתר המקשר לאתר היעד. כך הקישורים מסייעים להעניק משוב על איכות האתר ולהשפיע על הדירוג שלו ברשת. כך על ידי בניית קישורים איכותיים, ניתן לשפר את הדירוג של האתר בגוגל, להגדיל את החשיפה שהוא מקבל, להגדיל את התנועה של האתר, לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלו ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים.

חשוב להשתמש בקישורים איכותיים

אחד הדברים החשובים ביותר בקישורים לקידום אתרים הוא לוודא שמדובר בקישורים איכותיים. קישורים לא איכותיים יכולים להוביל להורדת הדירוג על ידי מנועי החיפוש ולכן חשוב לשים על כך דגש.
יש מספר דברים שמבדילים בין קישורים איכותיים לקישורים לא איכותיים. קודם כל, על מנת שהקישור יהיה איכותי יש להתאים בין נושא האתר המקשר לבין נושא אתר היעד. כאשר שני האתרים קשורים אחד לשני הקישור נחשב לאיכותי והקידום יעיל יותר. כמו כן, חשוב להטמיע את הקישור במאמר איכותי שמספק לגולשים מידע ומסקרן אותם. המאמר צריך לספק לגולשים ערך מוסף ולהיות כתוב בצורה נכונה.

שמרו על גיוון

דבר חשוב נוסף בקישורים לקידום אורגני הוא שמירה על גיוון. יש לשמור על גיוון במספר היבטים מרכזיים. קודם כל התוכן. חשוב לא להסתמך רק על מילות מפתח בסיסיות ולהשתמש במילים מגוונות. צרו תוכן מעניין, מסקרן ומגוון. כך תוכלו ליצור פרופיל קישורים טבעי ומגוון.
בנוסף, יש לשמור על גיוון בכתובת ה-IP. שרתים שונים מספקים גיוון מרענן המשפר את פרופיל הקישורים. כמו כן שימו לב שאתם מטמיעים קישורים במספר סוגי אתרים שונים. ניתן לקנות קישורים מאתרי חדשות, מאתרי תשתית, ממגזינים דיגיטליים, בלוגים ועוד.
כמו כן, יש לגוון במועד הטמעת הקישורים. כאשר מטמיעים קישורים במספר מועדים שונים ולא מרכזים את כולם למועד אחד ניתן ליצור קידום טבעי שלא מעורר חשד. הגיוון הוא מפתח לשיפור תוצאות הקידום ולהבטיח שהקידום יימשך בדרך אמינה ואורגנית.

 

דגשים נוספים

מלבד שמירה על איכות ועל גיוון יש לקחת בחשבון שלושה דגשים חשובים נוספים- סוג האתר, מיקום הקישור והמחיר.
כפי שציינו קודם, יש לבחור את סוג האתר ממנו רוכשים את הקישור. לבחירת האתר יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו נושא האתר, ציון האתר, כמות הקישורים היוצאים מהאתר, הוותק של האתר, כמות הכניסות האורגניות שלו ועוד. ככל שהאתר שנבחר יהיה חזק יותר ומוביל יותר כך הקישורים שיובילו ממנו לאתר שלנו ייחשבו לחזקים יותר ויובילו לקידום יעיל יותר.
מיקום הקישור, מתייחס לאתר ממנו קונים קישורים. חשוב לבחור במיקום מתאים בדפים פופולריים אשר מקבלים הרבה צפיות. ככל שהמיקום יהיה טוב יותר כך הוא יסייע לכם ליצור תנועה גדולה יותר לאתר ויהיה אפקטיבי יותר בהעלאת דירוג האתר שלכם.
הפרמטר האחרון שיש להתייחס אליו הוא המחיר. אין מחיר קבוע בקניית קישורים וניתן לבחור בין קישורים יקרים יותר לקישורים יקרים פחות. לכן, ההמלצה שלנו היא לקבוע תקציב לקידום האתר. יש להבדיל בין קניית במחיר חד פעמי לבין קנייה במחיר חודשי. כאשר קונים במחיר חד פעמי ניתן לבחון את התוצאות של הקישור ולהחליט אם הוא משתלם לנו או לא.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!