עיצוב רול אפ – איך תוכלו לעצב אותו בצורה טובה?

תוכן עניינים

הגעתם למסקנה כי הגיע הזמן לעלות מדרגה בפרסום העסק? לרשותכם עומדות לא מעט אפשרויות שתוכלו לבחור בהן על מנת להשיג את מטרתכם. אחת מהאפשרויות השכיחות ביותר תהיה לרכוש מוצרים ממותגים להגדלת החשיפה כלפי הלקוחות. רול אפ הוא אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר, מוצר שיכול לעשות עבודה מעולה. אך המשימה החשובה באמת תהיה לבצע עיצוב רול אפ שגם יספק את הסחורה. עוד לפני שאתם פונים אל בית דפוס יהיה עליכם להבין פחות או יותר כיצד תרצו לעצב את הרול אפ. כעת יש לכם הזדמנות לשמוע כמה טיפים חשובים שיקדמו אתכם אל עבר השגת המטרה.

 

בחירת צבעים שמושכים את העין

אחד מהכללים החשובים ביותר בעת עיצוב רול אפ הוא לבחור את הצבעים הנכונים. הרי ברוב המקרים הרול אפ יהיה ממוקם רחוק מהעין של הלקוחות הפוטנציאליים. השאיפה שלכם תהיה לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות האלה על ידי הצבעים הנכונים. צבעים שימשכו את העין גם כאשר הלקוח הפוטנציאלי יהיה מעט רחוק. ברגע שתבחרו את הצבעים הנכונים, הרול אפ יעשה את העבודה הרצויה מנקודת מבטכם.

 

שפה גרפית שתואמת לעסק

לעסק שלכם ככל הנראה יש כבר שפה גרפית שהוא מבוסס עליה. אין צורך להמציא שפה גרפית חדשה בעת עיצוב רול אפ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתבסס על אותה שפה גרפית קיימת. הרי הרול אפ צריך לשדר באותו התדר בדיוק כמו העסק שלכם. כאשר הלקוח ייכנס אל תוך העסק הוא צריך להרגיש כי מדובר על המשכיות של הרול אפ. אם יהיו הבדלים משמעותיים בין השפה הגרפית בעסק לבין הרול אפ זה עשוי להיראות מעט מוזר.

לנצל בחוכמה את שטח הפרסום

זה נכון שברול אפ עצמו יכול להיות לכם שטח פרסום גדול מאוד. אך כל בית דפוס יסביר לכם עד כמה זה חשוב להשתמש בשטח הפרסום בצורה מושכלת. שימוש לא נכון בשטח הפרסום עלול להוביל אתכם למצב שבו הרול אפ יהיה מאוד עמוס. במקרה כזה ללקוח שעומד מול הרול אפ יהיה מאוד קשה להבין את המסר. תזכרו כי זה שאתם מעמיסים על הרול אפ זה לא אומר שאתם מנצלים אותו בצורה כל כך חכמה.

 

אל תשכחו להכניס גם תמונות

המלל שאתם כותבים על הרול אפ הכרחי מאוד עבור כל מי שירצה להבין קצת מעבר. אך עבור הלקוח הממוצע שמגיע לראות את הרול אפ, התמונות הן אלה שמושכות את העין. לעיתים את הבחירה האם להיכנס לעסק או לא, הלקוח יעשה רק על סמך התמונות. אנו מציעים לכם לנסות לשלב תמונות שימשכו את תשומת ליבו של הלקוח על מנת שייכנס אליכם. תמונות מעולות יהיו כאלה שיעשו את העבודה באופן טוב יותר מאשר התוכן הכתוב.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו!